Wat voor hulp heb je nodig?

Op deze pagina helpen we je graag verder met de vragen die je hebt over het gebruik van Loca. 

Kom je er echt niet uit?  Vul dan het contactformulier onderaan de pagina in.

Top 5 meest gestelde vragen

Standaard ontvang je met Loca 1x per dag een locatie van je waardevolle bezit. Wil je vaker een melding ontvangen? In de app of webportaal kan je eenvoudig de frequentie wijzigen.

Bij een volle batterij gaat Loca 3 jaar lang mee. Pas je de frequentie aan, dan heeft dit effect op de duur van de batterij.

Tip: je kunt in de app realtime bekijken hoelang de Loca mee gaat op basis van je gekozen frequentie.

Loca geeft standaard 1 positie per dag af. Bij calamiteiten pas je de frequentie eenvoudig aan naar 1 keer per uur. Ben je opzoek naar een gps-tracker met een live volgen functie? Klik hier.

De Loca app kan je downloaden in de app store van Apple en Android. Zoek in de app op Loca en zoek naar de app met dit icoon:

Of download de app direct op je smartphone:

Geen paniek!

Je kan je wachtwoord eenvoudig herstellen door in de app bij het inlog scherm te kiezen voor “Wachtwoord vergeten”.

Vul daar je emailadres in, je ontvangt binnen een paar minuten een email waarmee je je wachtwoord kunt resetten.

Loca is niet ontwikkeld voor het bijhouden van jouw gereden ritten. Hier hebben wij andere mooie software voor ontwikkeld. Bekijk hier onze oplossingen op het gebied van Ritten Registratie.

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze support afdeling!​​

Wij zorgen ervoor dat je op werkdagen binnen 4 uur een reactie van ons krijgt!

information1

Wij zijn minder goed bereikbaar door technisch onderhoud

Op donderdag 21 januari zijn wij vanwege technisch onderhoud, van 09.00 – 13.00 uur, minder goed bereikbaar als dat je van ons bent gewend. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor je begrip!

Contact Support